„Sper intr-o Romanie care sa poata tine piept Romaniei de sticla a celor citeva zeci de televiziuni cu eroi de mucava, starlete de silicon si editorialisti justitiari de vodevil.“ (Miruna Runcan)

joi, 27 octombrie 2011

Michael Jackson traieste ... ?





Desi a trecut mai bine de un an de la moartea legendarului rege al muzicii pop,Michael Jackason este inca viu in inimile fanilor sai din intreaga lume.Pentru toata lumea a fost un soc vestea conform care acesta a murit mai ales ca se pregatea de o revenire spectaculoasa care includea o serie de concerte in Londra,pentru care artistul urma sa incaseze 100 mil. dolari.
Pe baza unor date exacte in urma unor cautari am aflat despre aceasta presupusa inscenare mortii sale .Daca ar fi sa vorbim despre un motiv anume,nu ne-am putea rezuma la unul singur insa cel mai credibil motiv pentru care controversatul artist ar putea sa faca acest lucru ar fi cu siguranta efortul la care era supus de cei din jurul sau pentru preatirea acelei serii de concerte.Poate nu stiti insa dealungul vietii sale multi au avut de castigat in dauna sa, asa s-a intamplat ca din averea colosala pe care o detinea acesta,sa ajunga cu putin timp inaintea mortii declarate la datorii de sute de milioane de dolari datorita excentricului sau stil de viata
Evident nemaiavand o cariera muzicala nu a putut inapoia aceste sume de bani motiv pentru care constrans fiind de situatie a acceptat propunerea organizatorilor de a concerta pe scenele Londrei.Efortul insa era foarte mare,dupa cum putem vedea si in filmul "This is it"acesta nu a putut face fata asa ca probabil a luat aceasta masura.
Unii spun ca ar trai pe o insula pustie,insa eu cred ca daca Michael Jackson traieste cu siguranta acesta si-a schimbat identitatea mai ales ca la doua zile dupa moasrtea sa o persoana care seamana perfect cu el a fost vazuta in jurul spitalului unde se presupunea ca se afla cadavrul artistului.
Nu pare o stire foarte reala,gandindu-ne ca in ziua de astazi nu foarte multe lucruri de acest gen se pot ascunde,insa privind in urma la cazut lui Elvis am parea impinsi de la spate sa credem acest lucru prin prima faptului ca in locul cadavrului regelui rock a fost descoperita o papusa de ceara.
Eu mi-am facut datoria,am scos in fata acest subiect foarte sensibil pentru sute de milioane de fani,insa mai important decat atat este sa nu credeti ca am batut campii ci in mare parte am citat un mare cotidian al lumii"The Telegraph"care a scris un articol special referitor la aceesta aceasta tema,de aici incolo este treaba voastra  sa credeti sau sa nu credeti ca Michael Jackson inca traieste.

2 comentarii:

  1. pentru mine michael jackson a reprezentat un adevarut show man.a avut un stil unic ritmant si revolutionar in muzica pop fiind mereu rival cu Prince de ce suferea el si problemele dintre el si medic putin ma intereseaza.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pacat ca au aparut multe neadevaruri in viata lui.Asta regret cel mai mult...

    RăspundețiȘtergere