„Sper intr-o Romanie care sa poata tine piept Romaniei de sticla a celor citeva zeci de televiziuni cu eroi de mucava, starlete de silicon si editorialisti justitiari de vodevil.“ (Miruna Runcan)

vineri, 4 noiembrie 2011

Rihana a ajuns la spital

De curand celebra cantareata Rihana a ajus la spital datorita unei banale raceli contactate de aritsta in lungul turneu care a inceput inca din luna iunie.Aceasta urma sa sustina un concert zilele acestea in Suedia,mai precis in Malmo insa datoritata acestei spitalizari cantareata a fost nevoita sa isi anuleze concertul pe care trebuia sa il sustina in al treilea oras din punct de vedere economic al Suediei.Rihana si-a cerut scuze intr-un comunicat de presa tuturor celor care urmau sa ii fie oaspeti la acel concert mai mult decat atat pentru ca fanii sai sa nu puna la indoiala aceste informatii pe contul de Twitter al artistei aceasta a postat si o fotografie sugestiva in care mana stanga ii este perforata de o branula.


"Imi pare rau si imi cer scuze tuturor care au venit la concertul din Malmo, Suedia. Abia asteptam sa cant pentru voi toti. Ne-am fi simtit foarte bine... mult mai bine decat sa fii racit la pat, ugh! Imi pare tare rau ca nu am putut sa fiu acolo."
Acestea fiind spuse in cel mai scurt timp Rihana va concerta din nou cu conditia ca aceasta sa asculte sfatul medicilor si so o lase mai moale cu munca,petrecerile si evident alcoolul.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu