„Sper intr-o Romanie care sa poata tine piept Romaniei de sticla a celor citeva zeci de televiziuni cu eroi de mucava, starlete de silicon si editorialisti justitiari de vodevil.“ (Miruna Runcan)

sâmbătă, 25 februarie 2012

SOUND OF NIGHT with dj Troti'x


Un moment destul de stupid,amuzant si ciudat s-a intamplat atunci cand mergand la facultate cu un coleg,plictisiti maxim de lungul drum el mi-a spus ceva de genul : " Stii ca mixez de cativa ani si de ceva timp am o emisiune la un post de radio online ? " .Va dati seama ca mi-a cazut fata si nu mi-am dat seama de ce el mi-a spus lucrul asta dupa atata timp si mi-a demonstrat ca nu stiu mai nimic despre prietenii mei.Ei bine este vorba despre Cristian Boghiu, un dj apreciat de un numar din ce in ce mai mare de oameni din intreaga tara,care usor usor se face remarcat prin mixurile antrenante pe care le promoveaza la  http://www.enjoyradio.ro in fiecare sambata seara intre orele 22-23 in cadrul emisiunii SOUND OF NIGHT with dj Troti'x.
Va dati seama ca fiind prietenul lui mi-a dat toate seturile pe care le-a facut pana in momentul de fata,practic mi-a dat toate emisiunile la care a fost invitat de Petrica,adminul radioului sa participe cu mixurile sale, si pot sa spun ca ascultandu-le m-am simtit cu adevarat in club datorita energiei pe care o emana.Deasemenea melodiile sunt atent alese si asta este o mare calitate a unui dj,mai ales pentru ca emisiunea este atent pusa intr-un moment in care lumea se pregateste de o noua noapte de clubbing,in fiecare sambata seara intre orele 22-23.
Va recomand sa-mi urmati exemplul si sa urmatiri indeaproape cariera lui Cristi pregatindu-va de lungile nopti de clubbing alaturi de el pentru a intra mai usor in febra partyului nebun la care va ganditi de la inceputul saptamanii.
  .

8 comentarii:

  1. ai inceput frate cu reclame pe blog?cat ti-ai luat pt asta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. as putea sa zic ca a facut reclama blogului pomenind de Troti'x... Am dat de un mix de-al lui, am cautat pe google sa vad despre cine e vorba si mi-a sarit articolul asta in fata (al doilea rezultat) :D

      Ștergere
  2. Nu e nici o reclama baieti stati linistiti. (Dj Troti'x)

    RăspundețiȘtergere
  3. Defapt Daniel vorbeste din carti .... Ma bucura totusi interesul pentru prietenul meu Trotix ;) .

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) un alt dj inchipuit care isi imagineaza ca poate face treaba in industria muzicii de club copiind mixuri de pe net si facand un set de 2 lei.Stai linistiti ca odata cu lega ACTA piata muzicii de club va fi curata de aceste impuritati.Va recomand acest site http://clubmusix.do.am/ in ideea in care vreti sa ascultati muzica adevarata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.mixcloud.com/ApaaPlataa/dciprian-w-trotix-new-commercial/

      Ștergere
  5. arata-mi si tu mie un mix care l-am luat eu de pe net asa cum zici tu. Lasa ca daca intra ACTA nici site "tau" de muzica buna nu v-a mai fi :))

    RăspundețiȘtergere
  6. www.mixcloud.com/djtrotix

    RăspundețiȘtergere