„Sper intr-o Romanie care sa poata tine piept Romaniei de sticla a celor citeva zeci de televiziuni cu eroi de mucava, starlete de silicon si editorialisti justitiari de vodevil.“ (Miruna Runcan)

vineri, 9 martie 2012

Campanie impotriva majorari pretului carburantilor

De ceva timp m-am alaturat campaniei celor de la Libertatea.ro in care se cere in mod deschis statului sa intervina in aceasta hotie pe fata in care anumiti oameni cu interese ascunse maresc fara nici o judecata pretul carburantilor.Probabil stiti ca de putin timp Petrom a fost privatizata iar acest lucru a insemnat o crestere rapida a costului carburantilor,care si-au dublat pretul din 2008 incoace.S-a ajuns in prezent un litru de benzina sa depaseasca pragul record de 6 lei  in timp ce motorina se apropie de aceasta suma ridicol de mare.
Pretul carburantilor se maresc pe zi ce trece ca urmare a angajamentului pe care statul roman si l-a luat in fata celor de la UE,sa stabilizeze economia nationala,cu pretul majorarii continue a accizelor impuse produselor petrolifere.Este o jacmaneala si o umilinta la care suntem supusi de catre statul roman.Ce ar trebui sa facem pentru a impiedica acest lucru?Ei bine ar trebui in prima faza sa ne alaturam campaniei celor de la libertatea si asa cum am spus intr-un articol anterior sa protestam manifestandu-ne in strada dreptul pe care l-am primit in momentul in care regimul comunist a fost inlaturat.
Cu 1,5 euro/litru Romania a adus pretul carburantilor la nivelul european,marind pretul comparativ cu multe state ale Europei.Nu sitiu ce parere aveti de faptul ca in Spania litrul carburantilor este la fel ca in Romania gandindu-va ca somajul in acea tara este de 725 de euro.
Ar trebui sa lasam aceasta mentalitate de sclavi care se lasa in permanenta asupriti de cei de la putere si asa cum in luna ianuarie in urma protestelor care au avut loc in toata tara Guvernu Boc a fost inlaturat sunt sigur ca o noua runda de proteste la nivel national vor avea efectul scoantat.
Pentru a va alatura campaniei Libertatea.ro va invit sa clikuiti linkul: http://www.libertatea.ro/petitie.html

4 comentarii:

  1. Eu am luat atitudine.
    Mi-am vandut masina si mi-am luat bicicleta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am incercat in acea prioada in care se protesta la pompe sa nu mai iau benzina da am vazut ca nu multi au facut la fel asa ca m-am lasat ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu mai fac taxi in timpul liber, daca s-ar ieftini putin m-ar ajuta mult :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe toti ne-ar ajuta o eventuala scadere a pretului la combustibil insa asta depinde si de noi...

      Ștergere