„Sper intr-o Romanie care sa poata tine piept Romaniei de sticla a celor citeva zeci de televiziuni cu eroi de mucava, starlete de silicon si editorialisti justitiari de vodevil.“ (Miruna Runcan)

joi, 29 martie 2012

NU VREAU SA MA IMBRAC LEJER

Mor de cei care ma judeca atunci cand ma vad cu pantaloni pana.Stiu ca sunt nebun dupa acesti pantaloni dar nu pot sa ma imbrac in pantaloni in care ma simt lejer.Nu pot sa port pantaloni care imi permit sa stau ca un "om normal" pe un scaun,nu pot sa am pe mine pantaloni largi .Imi place sa simt pantalonii pe piciorul meu si sa ma simt incomod.Imi place sa stiu ca nu pot sa alerg dupa un cretin care ma injura ci sa arunc cu un topor dupa el .Asta imi place si scriu asta pe blog pentru ca toata lumea sa vada si ce simt,oate asa nu ma va mai judeca nimeni.NU SI NU VREAU SA MA IMBRAC LEJER.

6 comentarii:

  1. Da cine a avut tupeul sa comenteze la pantalonii tai ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Niste taranusi carora nu le pasa deloc despre imbracaminte.Nu inteleg de la la facultate nu se ia nimeni de pantalonii mei ... . Defapt banuesc eu ca cei de acolo sunt mai deschisi catre astfel de lucruri ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Desi mi-am facut o parere despre tine dupa un singur cuvant pe care l-ai spus,nu o sa sterg acest mesaj pe care mi l-ai lasat ci o sa il las tocmai pentru ca lumea intreaga sa vada cat esti de strumf.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  4. arunci cu topoare dupa cretini ? :))

    RăspundețiȘtergere