„Sper intr-o Romanie care sa poata tine piept Romaniei de sticla a celor citeva zeci de televiziuni cu eroi de mucava, starlete de silicon si editorialisti justitiari de vodevil.“ (Miruna Runcan)

sâmbătă, 31 martie 2012

O noua "gala"Mireasa pentru fiul meu

In mai putin de o ora si jumatate va incepe o noua "gala" la Mireasa pentru fiul meu.O noua dupa-amiaza in care pentru 4 ore o gramada de oameni vor avea parte de noi certuri,barfe,vorbe urate,rautate, invidie,perversite,iubire din interes,reprosuri,aciditati si multe altele.
Dupa cum stiti deja,sunteti invitati sa votati la voteazamireasapentrufiulmeu nora saptamanii si mama deasemenea.Eu personal de la acesta "gala" la care evident nu o sa ma uit pentru ca la 15 o sa inceapa Premier League ma astept sa iasa Bianca pentru ca imi imaginez cati copii omoara in palma fostul ei logodnic de cateva luni.Ii doresc un bine acelui baiat si chiar vreau sa plece acea concurenta tocmai pentru a putea sa inceteze respectivul acest proces barbar de asasinare a copiilor.
Altceva nu mai am de spus asa ca o sa va las sa meditati cu atentie in timpul in care il mai aveti la dispozitie la cine merita sa fie votat de voi si cine nu.Ne auzim dupa ora 19 cand o sa ma bucur pentru fostul logodnic al Biancai sau nu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu