„Sper intr-o Romanie care sa poata tine piept Romaniei de sticla a celor citeva zeci de televiziuni cu eroi de mucava, starlete de silicon si editorialisti justitiari de vodevil.“ (Miruna Runcan)

vineri, 20 aprilie 2012

Sarcina pe săptămâni

Pentru ca de curand o fosta colega de liceu a ramas insarcinata, m-am interesat si eu pe net despre tot ceea ce presupune o sarcina.Evident ca am aflat niste lucruri care m-au facut sa ma bucur teribil pentru ca sunt baiat insa toate aceste lucruri le-am aflat dupa niste cautari destul de scurte pentru ca am dat de sarcina pe saptamani video.Practic toate detaliile de care aveam nevoie pentru a cunoaste simptomele colegei mele le-am aflat de pe acest site care reda tot ceea ce trebuie sa stiti despre sarcini.Este un site pe care vi-l recomand in special pentru utilitatea lui si pentru faptul ca prezinta toate etapele sarcinii incepand cu primele simptome si pana in ultimele momente cand fericitul eveniment va avea loc.
Sper sa navigati asemenea mie pe sarcina pe saptamani video si sa imi lasati niste comm-uri in cazul in care cutiozitatile voastre legate de tot ceea ce presupune o sarcina au fost pe deplin lamurite.

Un comentariu: