„Sper intr-o Romanie care sa poata tine piept Romaniei de sticla a celor citeva zeci de televiziuni cu eroi de mucava, starlete de silicon si editorialisti justitiari de vodevil.“ (Miruna Runcan)

luni, 30 iulie 2012

Materialul din care sunt facute medaliile de aur

Din moment ce suntem deja in a 3a zi a Jocurilor Olippice Londra 2012, m-am gandit si eu ca dupa atata timp in care nu am mai scris nimic pe prastia asta de blog sa vorbesc si eu, asemenea lumii intregi, despre aceasta competitie de gala. Din moment ce jocurile au debutat cu o deschidere cum nu am mai vazut pana acum, este clar ca organizatorii care s-au acea deschidere pentru care s-au cheltuit 27 de milioane de dolari au gandit in cele mai mici detalii toate amanuntele pentru ca totul sa iasa perfect.
Suntem deja in a 3a zi a Jocurilor Olimpice si nu am obtinut decat o medalie de argint insa avem toate sansele ca pana la finalul celor 17 zile de olimpiada sa obtinem cele 8 medalii pe care le avem ca obiectiv.
Este clar ca toti sportivii lupta pentru obtinerea medaliilor de aur insa foarte putini stiu ca defapt medalia care permite urcarea pe cea mai inalta treapta a podiumului este facuta din 92,5% argint, 6,16%cupru si 1,34% aur. Asadar cei care cred ca pot vinde medaliile olimpice de aur doar pentru valoarea materialului din care acestea sunt facute nu pot decat sa spuna despre ei ca sunt prosti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu