„Sper intr-o Romanie care sa poata tine piept Romaniei de sticla a celor citeva zeci de televiziuni cu eroi de mucava, starlete de silicon si editorialisti justitiari de vodevil.“ (Miruna Runcan)

vineri, 23 martie 2012

Nevasta lu' Aladdin vorbind despre dragoste


Schimband cu limba pana la barbie programele la Tv am ajuns din greseala cred la minunatul si informativul program romantica tv .Mi se rupe de tot ceea ce inseamna acest program sau de acasa tv,otv si multe alte canale aparute in speranta ca producatorii lor vor fi platiti din eventualii bani castigati din publicitatea pe care unele firme aleg sa o faca ca urmare a celor catorva mii de plictisiti care se uita acolo.Cum spuneam,schimband programul am ajuns pentru cateva secunde sa vad un flamand a carui fata imi relata imagini clare cu cele 5 ha de porumb prasite in fiecare vara si o sarmana cu un dinte lipsa care vorbeau imbracati in hainele de duminica despre dragoste si toate alea.Ma uitam ca sfecla acolo si nu intelegeam mare lucru insa un moment senzational mi-a atras atentia si m-a facut sa constip teribil.Este vorba despre un moment in care stirba l-a intrebat pe el daca ar prefera un week-end la munte in prezenta ei in locul a 500 de euro.M-am amuzat teribil cand am vazut strumful cum se agita si incerca sa o faca sa creada ca pentru el 20 mil nu conteaza si ca ea este viata lui.Practic ei se cunosteau de cateva minute si clavul o facea Harry Potter in viziunea lui Mircea Badea,spunandu-i ca pentru nimic nu ar rata o iesire de careta zile in preajma nevestei lui Aladdin.
M-a amuzat maxim situatia creata si ca niste posibili membri ai PP-DD pot sa apara la tv in fata unei tari intregi vorbind despre euro si week-end-uri la munte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu