„Sper intr-o Romanie care sa poata tine piept Romaniei de sticla a celor citeva zeci de televiziuni cu eroi de mucava, starlete de silicon si editorialisti justitiari de vodevil.“ (Miruna Runcan)

vineri, 23 martie 2012

Romanii au telent 23.03.2012,o dezamagire totala

                     Exceptia a ceea ce urmeaza sa cititi in cele ce urmeaza




De cateva minute s-a terminat cel de-al 6-lea episod al celui de-al doilea sezon al show-lui Romanii au talent.Sincer sa fiu nu am avut rabdare sa ma uit la toata emisiunea pentru ca ma plictiseam teribil.Nu am vazut decat o gramada de cretini ce veneau in grupuri de peste 3 si care faceau fel de fel de numere care mai de care mai penibile si mai descurajatoare.Nu am vazut decat anonimi care incercau sa danseze si care faceau asta foarte prost.In primul rand nu se sincronizau si asta se vedea foarte usor.Erau foarte greoi si cu coregrafii dintre cele mai enervante.
A fost unul dintre cele mai slabe episoade de la Romanii au talent.Am vazut astazi o fata trista a talentului din Romania,fata pe care sper sa nu o mai vad de acum inainte.Nu as vrea sa cred ca talente precum Gigel Frone,Narcis Iustin Ianau sau Luca Valentin sunt istorie pentru ca stiu faptul ca in tara noastra talentul este la el acasa comparativ cu "desteptii lenesi din vest".
Dupa ce am vazut in seara asta sper sa nu mai fiu nevoit sa dau pe net peste un articol al celor de la stirileprotv.ro in care sa spuna ca si asta seara au batut recordul de audienta pentru ca au fost doua ore jumate grele,in care a lipsit cu desavarsire talentul si in care pe langa acei dansatori de duzina am vazut si urmasi indepartati ai lui Eminescu ce mi-au transmis o mare durere de stomac.
Din nou spun ca acest episod a fost de toata jena si sper ca vinerea viitoare sa avem parte intra-devar de talentul pentru care in minutul de aur de saptamana trecuta la romanii au talent s-au uitat 5 milioane de oameni.

2 comentarii: